Träning

Sedan jag slutade plugga så blev jag tvungen till att skaffa mig en ny hobby. Just nu är det att träna. 

Jag kör vartannat pass löpning och vartannat pass styrka.
Hitintills har det gått väldigt bra tycker jag och jag känner hur min kropp börjat att förändras. 

Jag känner mig starkare och har mer energi än tidigare. Vilket enbart är positivt. Däremot har något hänt med min höft. Den gör ont. Mer ont än vad som är normalt. Så igår stretchade jag extra mycket när jag kom hem samt smorde in den med tiger balsam. 

Men höften ska inte få sätta käppar i hjulet för mig nu, för då blir risken att jag  inte kommer igång igen. Och jag vill verkligen fortsätta på detta spåret nu. 

Hoppas inte Jocke kommer hem så sent idag för då kommer jag inte iväg till gymmet. Och just nu har jag en sjuk kille här hemma med hög feber, så jag gjorde lite övningar på min matta här hemma.. 



Efter ett löparpass rinner svetten rejält. Skönt är det! 

Kommentera här: