Fullspäckad

Började dagen på öppna förskolan, vi var på CG innan dess förvisso. 

Sedan gick vi ut med Zkar och när vi kom upp lagade vi lunch innan vi begav oss till biblan. Fick nytt lånekort då mitt var för gammalt, samma sak hände sist jag var på biblan för ex antal år sedan. Men denna gången lånade jag två böcker och beställde dit en bok. 

Nästa anhalt blev teaterparken för ett halvhjärtat försök till att leka på lekplatsen. Det konstaterades snabbt att Charlie fortfarande var för liten plus att min röv var för stor för rutschkanan då jag nästan fastnade. 







Sedan satt vi på en bänk på gågatan och sniggesnaggade med Fanny i telefon innan vi gick hem för att återigen gå ut med Zkar. 

Och hör och häpna, vi gick sedan upp för att laga kvällsmat till samtliga medlemmar i klanen. 

Men den allra största bedriften är ändå att Charlie varit utan sin napp sedan 09.00 imorse.

Jag har bestämt mig för att Charlie ska sluta med napp. Och misslyckas vi är inte det hela världen, då försöker vi en annan gång. 


Kommentera här: