Dag 5

Redan efter att vi varit i kolonin kände jag hur min energi försvann. Poff väck!

Livsglädjen försvann lite och jag vet att jag sa att jag skulle vara positiv men det blev så jobbigt helt plötsligt.

Kände mig både rastlös och orkeslös. Värsta kombinationen.

Men när vi skulle spela Bingo så öppna Jocke en påse med chips. Sour Cream n onion.

Så då tog jag skålen och satt och lukta på chipsen. Ja jag vet. Sjuk i huvudet men dom lukta fantastiskt.

Så då blev jag lite gladare, för det räckte att lukta på dom. Inte äta, ajsing bajsing!

Dagen har för övrigt varit bra men en dålig dag för en stackars shakare.

Oj oj oj, förresten så vägde jag mig med kläder fast jag skulle undvika vågen. Den stod på 84,1 kg. 3 kg mindre än i tisdags med andra ord.

Sjukt nöjd men jag vet att det bara är vätska alltihop. Pepp pepp Hansi!

Kommentarer:

1 Bästa pojkvännen:

Go gedd em kilos baby!!!

Svar: Hell yeaaaah baby!
Saradise

Kommentera här: