Sleeping beauty

(null)

(null)

Familjens nya hobby (läs:mammas och pappas) är att spela Pokémon go. Vi spelade när det kom ut sedan la vi det på hyllan och för några dagar sedan blev jag sugen igen. 

Så ikväll cyklade vi en stor runda på två opumpade cyklar varav den ena växlar hej vilt.  
Femtio meter hemifrån känner jag en hjälm som skaver mot ryggen och har som mest fart vart på jag utropar: Tjoooohooo, nu går det undan Charlie, snart är vi hemma. Inget svar. 

När jag kommit fram till garaget förstår jag varför, Charlie sover. Han snarkar och dreglar som en sinnessjuk hund. 

Vad gör vi föräldrar? Vi skrattar, vi skrattar när vi fotar, vi skrattar ännu mer när Charlie står upp och sover med händerna knutna över magen som en präst. 

Föräldraskap när det är som bäst! 

Kommentera här: