Årsresumé

Jaha, 2014. Vad bjöd då detta året på? 

Jag reste till Prag med mina bästa vänner. När vi kom hem fick vi reda på att vi äntligen skulle bli föräldrar. Gick 9, nästan tio aslånga månader med Charlie i min mage. Sommaren var ljuvlig med en resa till Island och två underbara veckor med massor med sol och bad. Jag gick upp 15 kg och blev megafet. Jag hann gå ner nästan 15 kg och kroppen är dallrig som aldrig förr. Vi fick inreda ett barnrum. Våra bästa vänner köpte hus och blev illa tvugna att flytta till Häljarp. Min bror flyttade till Helsingborg. En av mina bästa kompisar fick en underbar son. Jag har hittat tillbaka till gamla vänner som jag alltid haft men som jag tappat bort på vägen. Ja, alltså det är dom stora händelserna jag minns. Jag har säkert massa annat som hänt men jag minns inte helt enkelt. 

Men, ett stort jäkla MEN, det allra bästa är ändå att vi fick bli föräldrar till vår underbara son Charlie! 











Mina vänner, jag önskar er ett helt fantastiskt 2015. Själv ska jag fira in det nya året med våra bästa vänner, deras familj, min lilla familj och min mamma. 

Gott nytt år till er alla. Kärlek! 


Kommentera här: