Funderingar

Hade vi en bättre dag idag?

Ja, till viss del. Det stora minuset är att Charlies vagn är stulen. 

Japp, upptäckte det när vi skulle gå till affären. Ingen vagn på gården. 

Så nu befinner jag mig i vagnträsket igen. Gah, så jäkla tråkigt när någon stjäler från ett barn. 

Tidigare under dagen har jag mest tänkt att det kunde varit värre, men just nu vill jag slå in huvudet på den som stulit från min oskyldiga lilla pojke. Jag vill typ sparka av deras knäskålar så att de får ta sig fram på en skateboard resten av sitt liv. Men idag finns det så bra hjälpmedel, så antar att det inte blir skateboard. 

Men ni förstår vart jag vill komma, jag är helt enkelt tokförbannad i detta nu.

Men en sak gottar jag mig åt. Jag har dragit mig för att laga punkan på framdäcket på vagnen. Åtminstone har jag pumpat däcket flera gånger men luften pyser ut, även om däcket inte blir helt platt. Det kan ni gott ha era tollar! 

Kommentera här: