Ta tag i bloggen

Stackars blogg som blir så bortglömd. Man skulle kunna tro att jag fyller dagarna med väldigt viktiga och meningsfulla aktiviteter. 


Senaste veckan har jag knappt haft mental styrka till att göra något aktivt. Bara känt mig så grå. 

Försökte mig på ett peppigt träningspass här hemma mennjag gav upp efter 10 minuter. Tänker att jag tar en uppfriskande promenad när jag lämnat Charlie på dagis kl 11.00. 

I eftermiddag ska jag jobba och fortsätter med det hela helgen. 

Men just nu väntar jag på att Capio skall ringa tillbaka då min hud är extremt torr och kliig samt att jag fått utslag/eksem på fingrarna som vägrar försvinna. Gör väldigt ont! 

Så pepp, pepp! 


Se så gamla och torra händerna ser ut. Jag får panik bara jag tittar på dom! Usch!

Skriv inläggstext 

Kommentera här: