Heeeej bloggen

Det är ett tag sedan jag skrev här sist. Många spännande saker har hänt och fler är på gång.

Jag har arbetat på medicinakuten i Landskrona hela sommaren, riktigt roligt och lärorikt!

Vi sålde kolonin under sommaren, så en börda mindre.

Vi åkte på familjesemester med Jockes sida till Ibiza.

Vi har precis varit i Prag, kom hem igår. Jag ÄLSKAR Prag!

Charlie växer och frodas, testar våra tålamod och provar sina vingar. Han är underbar och väldigt rolig!

Första gången som både jag och Jocke var borta från Charlie i fyra dagar. Charlie fick bo hos Anton, Li, Hugo och Måns. Hugo ville gärna att Charlie skulle stanna ett år till, men det var ingen bra idé tyckte jag.

Mamma dricker öl
Mamma dricker drinkar
Charlie hänger med färgglada kusiner

Kommentarer:

1 Amandaaaaaa:

Äntligen lite livstecken !!!! Välkommen tillbaka :D

Svar: Tack, tänkte jag skulle försöka komma in i det igen 😄
Saradise

Kommentera här: