Måtte oturen vara borta

Igår var det inte min dag. 

Jag förstörde förrådsdörren på kollen, jag tog sönder sugproppen till badkaret och hade sönder Challes skötbord som just nu hålls ihop av väggen och fönsterkarmen. 

Sen skällde jag på Charlie och undrade om inte han kunde sluta skrika nån jävla gång?! 




Då under ni säkert hur jag kan skälla på denna söta pojke. 

Jo, mitt i projektet flytta skötbordet, ska han in bakom och fiddla med spikar som sticker ut samtidigt som jag försöker hålla ihop skiten och hindra det från att rasa samman. Mitt tålamod var inte det bästa så jag lyfte bort honom och sa nej i bestämd ton och försökte sedan spika tillbaka baksidan på hyllan. Det gick inte. Då flippade jag ut totalt och började slita itu baksidan. 

Då blev Charlie ledsen och började skrika helt hejdlöst. Skrek, skrek, skrek. Helt utan anledning. Då vände jag mig om med lätt förhöjd röst och undrade om han kunde sluta skrika?! 

Det kunde han inte. 
Jag fick lyfta upp honom för att lugna men jag ville egentligen sparka itu skötbordet som värsta ninjan. 

Skötbordet är iallafall inkilat, jag har bett om ursäkt till Charlie och jag hoppas helt enkelt på en bättre dag idag! 

Kommentera här: