Förlåt

Förlåt mina fina vänner för att jag inte ringer och smsar men just nu har jag röven full och ska skatta mig lycklig att jag hinner med vardagsbestyren. 

Just nu sitter jag på kontoret och försöker vara duktig men jag vill att ni ska veta att jag lever. 


Egentligen vill jag bara lägga mig och glömma allt jag MÅSTE göra. Eller bara supa skallen i bitar. Det hade varit gött.


Trots att jag leker och umgås med Charlie och mamma när jag är ledig så finns hela tiden i mina tankar och jag planerar hela tiden framåt i mitt huvud. 

Men det är bara fram till jul så efteråt ses vi kanske, nä jag bokade resa till Island igår så vi får ses 2016 helt enkelt. 

Vi ses då!  

Kommentarer:

1 Li:

Ingen fara! Tänker att vi får ses på somrarna för jag lär inte ha mycket tid förrän tidigast 2019.. 😢

Svar: Ja, det får vi göra! Somrarna är vår tid liksom!
Saradise

2 Li:

PS. Du är grym! 🙌🏼

Kommentera här: