Vilken dag!

Vi började med en härlig promenad med  Li, Måns och bromsklossen Zkar. Strax därefter sken solen och vi tog en runda på stan, utan Zkar. 

Sen gick vi hem och då kom Sophie på besök. Charlie visade upp alla sina nya tricks och hon var så imponerad. Sen hann jag plugga lite innan det var dags för Charlie att ta en lur i sin mammas trygga famn. Sen kom Sophie igen och då bestämde vi oss för att följa Sophie till sitt möte. Därefter PWade jag och Zkar, han skuttade fram, lycklig av solen och Charlie tog sig en lång PN. Vi avslutade vår promenad i kollen med att sparka boll i 40 minuter. Då ringde det till och med någon som sett att kollen var till salu, så dom kanske skulle återkomma om dom ville komma och titta. Håll tummarna! 


Ett underbart ljushuvud i kollen. Alltså jag älskar solen, jag är en soldyrkare! 

Imorgon bitti ska jag dansa soldansen innan vi ska promenad! Kom nu underbara vår! 

Godnatt alla underbaringar! 

Kommentera här: