Vem bloggar jag för?

Ja, egentligen för mig själv. 
 
Nä, nu ljög jag. 
Jag tycker det är så roligt att få höra vad Ni tycker är roligt och att Ni faktiskt uppskattar allt sniggesnagg jag skriver. 
 
Och sprid gärna det så jag kan bli en känd bloggare och få hemskickat massa saker som jag sen kan lotta ut här på bloggen. Ingen dum idé väl?! 
 
Om en vecka ska jag och Jocke iväg på en liten weekend. 
Tyvärr kan jag inte säga vart vi ska eftersom Jocke fortfarande inte vet var vi ska men jag ska se om jag kan köpa en liten souve där som jag kan lotta ut här på bloggen. Det hade väl varit roligt?
 
Eller vad säger Ni mina fina läsare?
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Li:

Jag vill fortsätta att läsa om dina galna upptåg, så fortsätt som du gör. :)

Här följer några svar till den kommande utlottningen (det gäller ju att vara kvick med såna häringa spännande grejer);
Svar 1. Favoritplatsen är kolonin
Svar 2. Sju
Svar 3. Li är bäst
Svar 4. Den roligaste du vet är egentligen Hugo

Nu hoppas jag att något av svaren är rätt på den kommande utlottningsfrågan.

2 Sophie:

Ja vad kul!! :)

Kommentera här: