Sirius

Nedanför vår lägenhet är där en grupp med gamla gubbar som kallar sig för Sirius-ordern. 
 
På torsdagar brukar dessa gubbar träffas och dricka lite och röka. 
Ja, att dom röker och super vet jag för att dom brukar stå på gården och ifrågasätta vad jag gör här. 
 
Ähh, jag bor här ditt miffo brukar jag svara. Okej, miffo har jag aldrig sagt men jag skulle vilja det. 
 
Hursomhelst så har dom alltid en orkester eller trubadurer som spelar. I vanliga fall brukar det gå lugnt och sansat till. Men fan inte ikväll. 
 
Sjunger och trummar som galningar gör dom. Fan, noll respekt dom gamla russinen. 
 
Det värsta är att vårt sovrum ligger precis ovanför deras hålligång. 
 
Damn you all u old farts. 
 
P.S Helt meningslöst inlägg men ibland vill jag kräka av mig. 
 
UPDATE: Dom hade tydligen Oktoberfest där, det var därför det var ett sånt jävla hålligång. 
 

Kommentarer:

1 Li:

Hahaha! Det är oktoberfest! De har fixat inredning och kläder hos pappsen min. Have a nice night! ;)

Kommentera här: