Julbesvär

Dom flesta vanliga normala människor gillar julen och allt som hör till.

Inte jag. För mig känns det besvärligt och jobbigt.

Inte själva ätandet och firandet.

Men allt innan. Julkort, stöpa ljus, binda kransar and so on and so on.

Därför har jag bestämt mig för att bara skicka julkort. Och ni som inte får ber jag om ursäkt till redan nu.

Men det var så himla trist och skriva och ha sig så jag orka bara skriva några och dom flesta hamnar på Island. För där är det liksom en grej. Skickar man inte julkort så kan man lika bra skita i och åka dit igen. För då blir man banned for life.

Men det jag skulle säga var att julen inte är min grej. Jag är helt enkelt en väldigt mkt fattigare version av Mr.Scrooge eller som en mindre hårig och grön version av The Grinch.


Kommentera här: